Bobby aan de chocolade

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dipstaartje

Bobby aan de chocolade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-18 19:31

Vorige week vrijdag was er een ontruiming bij het bedrijf waar mijn man werkt. Ze moesten naar buiten omdat er iets mis was met het airco systeem. Als goed makertje kregen ze een reep chocolade. Nou dat hebben we geweten. Wij zelf hebben als we al chocolade hebben melk chocolade in huis. Dit was een 74% echt cacao reep en ook nog eens van een bakker. Mijn man had die reep donderdag gekregen en had deze op de kleine tafel laten liggen , s nachts niets aan de hand. en vrijdag ochtend was ik even weg en toen ik terug kwam had onze hond de reep chocolade soldaat gemaakt. dus eerst de eigen dierenarts gebeld , daar werd niet opgenomen toen de andere dierenarts hier in de buurt gebeld die was continu in gesprek. dus toen een dierenarts een stuk verder gebeld . daar mochten we gelijk heen komen. Moest wel even de verpakking meenemen. Toen we aankwamen heeft onze hond gelijk een spuit gekregen om te braken , dat gebeurde ook gelukkig.

Nadat alles eruit was en bob alleen nog gal spuugde wist de dierenarts zeker dat alles eruit was. Zijn hart klonk nog goed , hij had alleen wat verhoging maar omdat hij verder zeer alert was vond ze niet niet zo heel erg.
Hij is de rest van de middag nog wat suf geweest , maar verder lijkt ie er niets aan overgehouden te hebben.

we hebben er weer van geleerd ook al jat je hond nooit iets eens doen ze het wel en kan het wel eens verkeerd aflopen

Afbeelding

KarmaChansy

Re: Bobby aan de chocolade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 19:33

och arme sterkte ik ken het gevoel

Karma heeft eens 250 gram rozijnen op! gelukkig laten braken maar ze mocht direct een nachtje in het dierziekenhuis blijven. Ik kon die nacht niet slapen dus van de hele nacht opgebleven haha

GoldenWings

Re: Bobby aan de chocolade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 19:49

Onze hond heeft dat al eens gehad met loom bandjes van mn kleiner zusje.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 21:01

Gelukkig is het goed afgelopen!
Vorige week was ik bij mijn ouders met mijn hond die bij hun in de tuin aan het scharrelen was. Ze was de op de grond gevallen granen van het vogelvoer aan het opeten. Op een gegeven moment ben ik haar gaan halen en toen zag ik dat er rozijnen in het vogelvoer zaten. De vogels vonden ze blijkbaar niet lekker, want er lagen er heel wat van op de grond. We konden dus meteen door naar de dierenarts voor een spuugprik. :(