Pension voor hondje Groningen, welke locatie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbers

Pension voor hondje Groningen, welke locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 17:02

Hoi!

Voor mijn stiefmoeder (nouja, haar hond dus :') ) ben ik op zoek naar een pension, oppas oid voor tijdens de vakanties. Helaas zijn de vaste oppassers verhuisd en kennen ze niemand die nog op de hond kan passen als ze weg gaan.

Ik ben dus op zoek naar wat leuke adressen waar ze eventueel kunnen gaan kijken! Het liefst een beetje kleinschalig. Het gaat om een gecastreerde chihuahua. Hij kan niet met katten en grote honden is hij bang voor.

Mijn stiefmams is jullie bij voorbaat al dankbaar! Ze ziet er enorm tegenop om haar hondje weg te moeten brengen tijdens vakanties, dus wie weet doen wat persoonlijke ervaringen haar wel goed :)

Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 20:51

Kimbers schreef:
Hoi!

Voor mijn stiefmoeder (nouja, haar hond dus :') ) ben ik op zoek naar een pension, oppas oid voor tijdens de vakanties. Helaas zijn de vaste oppassers verhuisd en kennen ze niemand die nog op de hond kan passen als ze weg gaan.

Ik ben dus op zoek naar wat leuke adressen waar ze eventueel kunnen gaan kijken! Het liefst een beetje kleinschalig. Het gaat om een gecastreerde chihuahua. Hij kan niet met katten en grote honden is hij bang voor.

Mijn stiefmams is jullie bij voorbaat al dankbaar! Ze ziet er enorm tegenop om haar hondje weg te moeten brengen tijdens vakanties, dus wie weet doen wat persoonlijke ervaringen haar wel goed :)

Alvast bedankt!

De drentsche hoeve
http://drentschehoeve.nl/

Potate

Re: Pension voor hondje Groningen, welke locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 21:01

Wil ze liever een pension of is een oppas ook goed? Ik pas namelijk wel vaker op honden in de vakanties en zou best wel willen oppassen :j

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 21:18

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-18 09:02

Bedankt voor deze opties al :) ik geef ze door!

Potate, ze staat nog voor alles open. Is op alle fronten nog aan het rondkijken wat mogelijk is en waar zij zich het beste bij voelt. Zal jou ook als optie doorgeven!

Ze zoekt trouwens geen kennels hoor ik net. Het liefst dus in huiselijke kring.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 15:01

Kijk eens op petbnb.nl hondenoppas.nl en soortgelijke sites.