Even een vraagje over het volgende, want ik weet gewoon niet wat ik eraan moet doen.
We hebben vorig jaar een nieuw huis gekocht, in een geweldige buurt en zijn nog steeds super blij dat we de stap gemaakt hebben. Maar we kwamen er al snel achter dat in het hele blok nog 1 huur woning is, die nogal wat lawaaierige bewoners heeft. Ze zijn klein en nogal harig, hahaha

Voor ons op zich nog niet echt een probleem natuurlijk, het zijn en blijven honden en je moet elkaar natuurlijk ook wel wat gunnen.. Maar het vervelendste is, het volgende:
- Je hoort de honden afgaan en het geluid is zo hard dat je het in ons hele huis hoort ( terwijl er nog 1 woning tussen zit )
- Ik dacht die heeft er 2/3, maar het blijken er een stuk of 15 te zijn!
- De hondjes worden nooit echt uitgelaten, we zien er wel eens 2 in de achtertuin maar dat is het dan ook.
Opzich hebben we naast het geluid ( alle hondjes gaan als een malle af, als er maar iemand langs loopt ) totaal geen overlast. Maar het is natuurlijk niet gezond om met 15 hondjes en 3 mensen in een woning te zitten, en al helemaal niet als die hondjes nooit uitgelaten worden.. Ik ben een beetje bang voor de zomer, als het erg warm word en je misschien dingen gaat ruiken die je liever niet wilt ruiken..

Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik moest even m'n verhaal kwijt en weet ook niet waar ik goed aan doe..