Midalgan fetisj!?

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Xyris

Midalgan fetisj!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-18 23:07

Tsja, voel je ineens een gerasp op je onderrug terwijl je onderweg bent in slaap te vallen. Je wordt met een schok wakker want wie de f*ck loopt er aan je rug te lebberen!? Nee, er ligt geen man naast je! Zo wakker ben je wel :\. Dus je draait je zo goed en zo kwaad als het gaat met een brakke rug om, veel te traag natuurlijk en met de nodige pijnbeleving. In je ooghoek zie je een zwarte flits en je hoort een bonk, wat ook in het bezit is van die tong is in aanraking gekomen met de grond, en dat realiseer je het je... het is je huisgenoot, eentje die al 10 jaar bij je is en zich nog nooit tegoed heeft gedaan aan jouw rug!
Spoiler:
Afbeelding

Ja goeienavond allemaal, meet my cat... >;) kennelijk heeft ze een midalgan koelzalf fetisj... Wat in dat zalfje maakt dat mijn, anders niet zo aanhalige kat (*kuch* the picture says it all) een ware fetisj ontwikkeld voor mijn ingesmeerde onderrug en mij van mijn welverdiende slaap moet beroven?

En uiteraard niet geheel onbelangrijk: Is het gevaarlijk voor haar? :=

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 00:03

Zij kijkt er wel heel relaxt van (of is dat plaatje niet net van na de misdaad?) maar het lijkt me niet echt wenselijk spul om als kat op te likken. In de internetbijsluiter staat dat je het niet op ogen en slijmvliezen moet smeren en dan lijkt me een kattentong en misschien wel maag toch niet de beste plek voor zo'n smeersel. En als het van dat spul is met ibuprofen lijkt het me al helemaal niet gezond.

Maar volgens mij horen katten die geur alleen al niet te kunnen harden?!? Ik gebruik weleens een ander goedje maar daar trekt die van mij heel bizarre bekkies van als ze het ruikt, alsof ze je vraagt in welk ***vergeten gat je je klauw nou weer gestopt hebt. :')

Maar lastig hoor...zo'n obsessieve kat. Maar waarom dan Midalgan?!? Rare beesten ook. _O-

* Love Always 1991 - 2018 *

Little_Gift

Re: Midalgan fetisj!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:52

Ehh.... je rug gewoon bedekken???

My Horse... My Kingdom for My Horse... Today... Tomorrow... Every Day!!!

Ud'Anna - Udessa ter Pruts: Haflinger x New Forest, °12/06/2007, Dagritten en Trektochten

Quartz van Heiste: BWP Hengst °02/06/2016 RIP 19/06/2020

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:58

Ohhhh dit is herkenbaar. Die van mij hadden ook zo'n rare obsessie met dingen die ik op mijn lichaam smeerde, zelfs vaseline en dingen als bepanthen. Maar die vraten zelfs de honingzalf van hun eigen wondjes, gewoon echt obsessief. Ik zou het oplossen door het te bedekken inderdaad, als het om je rug gaat misschien gewoon een shirt aantrekken of onder de dekens slapen zodat de kat er niet bij kan.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:31

en voor nu even de DA bellen met de vraag of midalgan schadelijk is voor de kat?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-18 12:17

Even voor de zekerheid gebeld inderdaad, niks aan het handje, was er gelukkig snel genoeg bij. En de foto was niet van direct daarna, was even voor het gemak omdat ze niet graag opgepakt wordt,deze stond nog in mijn boktgeschiedenis. Dit is haar grumpy face.

Ze heeft iets met alles dat op mij zit als ik slaap, kan ook een pleister zijn of een armbandje. Moet weg/eraf, Maar die midalgan was wel obsessiewaardig. Maar omdat het al ingetrokken was was het verder geen probleem. Gek beest :/. In het vervolgt inderdaad maar even een t-shirtje aan, want los van het feit dat het gewoon niet goed is voor dr is het ook een onprettige ervaring :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie