Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CM_ schreef:En wat als het er dadelijk 8 zijn ? Heb je dan ook voor elk een plek ? De kans dat ze een siamees uiterlijk hebben is vrij klein.
Grooming_Mom schreef:Lijkt me toch heel simpel, als ze niet wil dan wil ze niet toch![]()
Een poes heeft er weinig boodschap aan of jij de kittens ondertussen al verkocht hebt.
SweetVanille schreef:Je hebt al kittens verkocht terwijl de poes niet eens zwanger is?? Vreemde gang van zaken....
x_Nadia schreef:Ik ga tot niks 'dwingen'
Ze kunnen beide door het hele huis lopen en elkaar uit de weg gaan.
Als het niet lukt dan lukt het niet.
Dan hebben we pech en komt er geen nest.
Maar daar gaat dit topic niet over.
Duhelo schreef:x_Nadia schreef:Ik ga tot niks 'dwingen'
Ze kunnen beide door het hele huis lopen en elkaar uit de weg gaan.
Als het niet lukt dan lukt het niet.
Dan hebben we pech en komt er geen nest.
Maar daar gaat dit topic niet over.
ik zou toch opteren om ze korterbij elkaar te zetten, bij voorkeur in een kamer waar de kater op zijn gemak is en de poes daarbij te zetten. => hiermee ga je ergens wel gaan "dwingen", maar het is beter voor de poes om bij de eerste krolsheden gedekt te worden, krols zijn vergt erg veel van het lichaam en is eigenlijk niet zo gezond. Dus als je toch wil dekken, beter sneller dan laat. Mits poes oud genoeg is (2 jaar bij voorkeur) uiteraard.
Jolliegirl schreef:Mijn advies: stoppen met die onzin.
Er zijn genoeg kittens. Al dat loze gefok met de idiote smoezen: "ja maar ik heb er al iemand voor"
En zeker als ze niet raszuiver zijn.
Daarbij wil de poes ook niet.
Duidelijk toch?
x_Nadia schreef:De 1 vind het onzin de ander niet.
En als mijn poes echt niet wou was het vannacht ook niet gebeurt.
En ik zeg vaak genoeg tegen mensen dat in t asiel ook leuke (volwassen) dieren zitten.
Ik vroeg ook niet om commentaar, maar helaas blijf je dat houden.
Meningen mag je uiten maar wat voor jou/jullie geld, geld niet voor een ander.
En als fokken onzin is, waarom worden er dan ook nog paarden gefokt?
Daar zijn ook genoeg van en genoeg te koop?