Hopelijk staat het topic goed hier en is het toegestaan.
Ik ben een groot fan van wandelen en trek er geregeld op uit met mijn hond. Ik wandel eigenlijk standaard in de loonse en Drunense duinen bij de roestelberg. Dit is een heel leuke route die duidelijk met paaltjes aangegeven staat met bos, heide, zand en een heerlijke plas waar de honden lekker kunnen dobberen. Een waar honden paradijs en er lopen altijd honden.
Daarnaast ben ik vaak in Raamsdonkveer bij de put te vinden, dit is echter maar een klein rondje.
In brakel (gld) loop ik vaak langs de Waal. Ook een erg leuk stukje waar ze heerlijk kunnen pootje baden, lekkere strandjes en gras en je kan zo lang lopen als je wilt.
Ik vroeg mij af of we hier misschien een verzameling topic van leuke plaatsen van konden maken, het liefst met losloop gebieden en het zou helemaal fijn zijn als er routes genoemd worden die aangegeven staan met paaltjes.
Ik ga er vaak alleen op uit en merk dat ik bij veel gebieden die op internet staan de paaltjes mis of dat de routes heel onduidelijk staan aangegeven en wie weet komen er zo weer leuke routes tevoorschijn!
Brand los