Het gaat om de volgende situatie

Ik woon in het blauwe flatje. Om mij heen wonen verschillende honden.
Buurman groen heeft een kruising chihuahua Jack Russel woon ernaast en deze hond hoor ik niets van. Enkel als er aangebeld wordt hoor ik hem. Verder loopt de baas geregeld met zijn hond. Verzorgd verder de hond goed.....
Buurman en vrouw geel heeft 2 honden border collie en een Friese Stabij honden loopt regelmatig honden liggen bij goed weer lekker in de tuin en hoor ze helemaal niet blaffen ( tussen onze woning zit een voedpad, lopen vaak mensen langs en zelfs dan slaan de honden nog niet aan. Witte strepen op de foto)
Buurman en vrouw zwart en 2 kinderen ( basisschool leeftijd M) hebben een kruising Mechelse herder hond is eerder mishandeld geweest komt uit buitenland lopen regelmatig om de hond uit te laten en hond is heel erg opgeknapt kan ik nu ook benaderen en aaien terwijl dat in het begin niet ging.... hond is voor een Mechelaar super rustig..... ernaar ook totaal geen last van deze hond.
Buurman en buurvrouw rood hebben ook een paar kinderen meen 2/3 zij zijn bijna het huis uit qua leeftijd..... en een Duitse herder.ong 2/3 jaar oud ......zie ze haast niet lopen met de hond heel sporadisch.... Hond wordt veel in ‘tuin’ uitgelaten hond is ook niet erg sociaal naar andere mensen ( ik vertrouw hem niet, hij heeft een rare blik in zijn ogen als ik hem zie aankomen) zoals je op de foto kunt zien zit er naast de schutting een parkeerplaats voor auto’s.
Als je niets vermoedend je auto daar parkeerd en uitstapt dan krijg je een doodschrik hond gaat enorm tekeer en je schrikt je het apezuur als je de hond niet door hebt. Ook is het net alsof de hond dwars door de schutting heen komt.
Ook langslopende mensen is een ramp hond reageerd overal op veel blaffen en wordt helaas niet gecorrigeerd...
vanmiddag heeft de hond bijna 2 uur buiten in de tuin gelopen en blafte heel erg veel.... zelfs duidelijk in mijn flatje op de 1e verdieping te horen.... nu ben ik er echt flauw van en geen zin om de hele zomer last te hebben van de blaffende hond van de achterburen....
Buren weten dat er last is heb ze er al eens op aangesproken... maar er wordt gewoon niks mee gedaan.... wie heeft een gouden tip of goede oplossing zodat ik niet de zomer last heb van deze hond......
Ik en bij groene buurman zitten in huurhuizen
Rest van de buren heeft koopwoning....
Edit 1 duidelijkere foto geplaatst
Edit 2 informatie aangevuld.....