Ik heb een moeilijke eter thuis.
Mijn 1.5jarige teefje is al vanaf 10 weken moeilijk met voer. Kwam van carocroc af waar ze enorm van stonk en constant diarree had.
Bij mij over gezet op farmfood wat ze maar mondjesmaat eet ('s middags gemixt met wat vlees haar ochtend portie en de avond portie gaat er dan dus de volgende middag weer in.. eigenlijk eet ze dus maar 1x)
Een tijdje lukullus geprobeerd, ging er iets beter in maar liep ze te slepen met de brokken (te groot dus)
Wolf of wilderniss.... ze keek er niet eens naar!
Zelfs de brokken van de Lidl (die mijn moeder voert omdat haar moeilijke eter niks anders wil) haalde ze haar neus voor op.
Nu hebben we een proefzakje Purina Beyond gekregen, en wonderwaar.. madam kwam zeuren om meer, at haar bak 3x per dag leeg.. helemaal geweldig! Nu was dit natuurlijk maar een klein zakje dus meer dan 3 dagen hebben we er niet mee gedaan.
De bestanddelen zijn nog niet eens zo slecht van wat ik kan vinden, ik kan alleen nergens vinden of het koudgeperst is?
Heeft iemand er al ervaring mee, hoe deed de hond het erop qua vacht/energie/ontlasting?
Óf misschien weet iemand een andere goede brok die misschien wat extra smaakt, maar kleinere brokjes heeft?