Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
proudmama schreef:Ecodor, kan je op googlen. Maakt geen vlekken op je bank en neutraliseert de geur met enzymen.
Shanna schreef:Het “voordeel” is dat ze op een groot (65x65) kussen heeft geplast, die is wel afgeschreven (weggegooid) maar heeft ook wel een groot deel opgevangen. Maar het is dus door het kussen heen in de bank terecht gekomen. Omdat ze plassen formaat hond/ niet heel geconcentreerd maar dus wel heel groot legt is er helaas wel wat plas in de bank getrokken. Ik vrees dat ik het met mijn eerste sop/ boen-partij ook alleen maar erger heb gemaakt
Nicje87 schreef:Heel simpel...
Gemalen koffiebonen (niet gebruikte) eroverheen strooien. 24 uur er op laten liggen en met een stofzuiger eraf zuigen.
countrygirl schreef:Nicje87 schreef:Heel simpel...
Gemalen koffiebonen (niet gebruikte) eroverheen strooien. 24 uur er op laten liggen en met een stofzuiger eraf zuigen.
Echt waar?? Dat zou wel heel fijn zijn... wij hebben 1 poes erbij lopen die we echt in de gaten moeten houden, die denkt nl. dat ze een kater is en sproeit soms! Ze komt nooit binnen maar mocht het toch gebeuren?