's Nachts Dierenarts bellen advies

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoTwixLeft
Berichten: 595
Geregistreerd: 06-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 18:56

@paramuse: Die vraag werd van de week ook door de DA gesteld. Ze eet dr brok, gaat daarna heel even iets anders doen, dan wordt ze eerst onrustig en begint te kokhalzen waarna ze dus dr brok er echt uitgooit. Hierdoor is de DA dus niet ongerust, denkt ze dus dat de farmfood op dit moment niet de juiste brok is en adviseert ze dus ook een andere brok eerst te proberen voor we verder gaan onderzoeken.


@Dracarys; ik weet dat de hond ook volledig op kvv kan. Maar juist doordat ze hiervoor ook al een gevoelige maag en darmen heeft, wil ik dat zij kiest wanneer ze eet. Met kvv is dat gewoon niet mogelijk in de zomer. Belgjes zijn trouwens niet zo groot, het lijkt veel door al dat haar :') Mijn teef haalt denk net de gewenste 58cm. Ze weegt ook krap 18kg op dit moment, vlak voor ze ziek werd woog ze 19,5kg.

@Ginger; Ik vind het ook niet normaal hoor :o Maar ik wil best snappen dat d'r maag extra gevoelig is geworden door het zeewater-incident en dat haar maag farmfood nu (tijdelijk) niet kan hebben. Ik was dus tot pas geleden heel tevreden met farmfood en zoek dus iets vergelijkbaars wat wel lichter op de maag ligt.

De combi kvv en brok is volgens de DA geen probleem en de DA verwacht ook dat dit niet het probleem is.

Nog een kleine edit: ze heeft vandaag een proefzakje (100gram) gehad van Prins en dat is er in gebleven. Morgen een ander merk proberen.