babycam voor honden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

babycam voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 13:31

Hallo bokkers,

Al een tijdje ben ik opzoek naar een babycam voor mijn honden. In ieder geval voor in de hondenkamer waar vaak honden verblijven die niet bij mijn roedel horen, maar het zou helemaal tof zijn als hij ook in de auto aan te sluiten is om de honden in de autokennels in de gaten te kunnen houden.

Verder wil ik ze kunnen volgen via mijn IPhone en het liefst ook geluid kunnen horen. Geheugen is niet nodig. En een beetje vriendelijk voor mijn budget.

Met welke camera's hebben jullie goede ervaringen?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:36

De doby cleverdog camera, zit ook infrarood op dus je kunt ook in het donker zien, je kunt luisteren naar ook praten zodat de hond je hoort. Je gebruikt de camera via een app.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 13:38

moonsparkle schreef:
De doby cleverdog camera, zit ook infrarood op dus je kunt ook in het donker zien, je kunt luisteren naar ook praten zodat de hond je hoort. Je gebruikt de camera via een app.

Deze ben ik inderdaad al tegengekomen tijdens mijn zoektocht. Gebruik jij hem zelf? Zo ja, hoe bevalt hij?

zonnebloem18

Re: babycam voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 15:26

Wij hebben voor onze dochter op de kamer gewoon een IP camera van foscam, die zou je daar prima voor kunnen gebruiken.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 15:39

Sannce camera bevalt hier enorm goed en ook erg prijsgunstig. Foscam was ik niet tevreden over.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 15:51

StonedRomy schreef:
moonsparkle schreef:

Deze ben ik inderdaad al tegengekomen tijdens mijn zoektocht. Gebruik jij hem zelf? Zo ja, hoe bevalt hij?

Ik ben er heel blij mee, mijn hond heeft verlatingsangst dus het was zeker geen overbodige luxe en ik vond de prijs erg meevallen. Je kunt m echter niet draaien vanaf je app maar ik ben m bovenin een hoek van de woonkamer en dan kan ik eigenlijk alles zien.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:15

Ik had een infrarood camera met spraakfunctie. Was fantastisch en super handig als ik weg was of in bed lag dat ik kon zien wat mijn honden uit spookten in hun ren.

Tot ik na 2 maanden mijn elektriciteit rekening zag.....
Laat niet uit gemakzucht de camera 24/7 draaien ;) of let goed op je verbruik!!!

Gelukkig kunnen ze tegenwoordig mee naar het werk

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 19:17

Honden zijn gelukkig amper alleen... Zou dan voor 2 uurtjes hooguit zijn, dus misschien is een extra gsm of via mijn laptop goedkoper zijn.

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:30

Wij hebben de camera van Alecto. Niet duur en best handig. Via een app te volgen, heeft infrarood, luisterfunctie, spraakfunctie en kan volledig ronddraaien via de app. :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:35

vriendin heeft een foscam, heel erg handig. Je kan overal op je smartphone of pc kijken. Alleen niet de fout maken om je login aan 10-tal mensen te geven die non-stop meekijken, dat vind je internetprovider niet zo geinig :+