LadyMadonna schreef:Blikje tonijn kopen

Maar dat valt toch uit elkaar? Dan eet hij zo de tonijn op en dan ligt de pil daar alsnog (als hij de tonijn al eet) 
Daphne__ schreef:Easypil

Ah dat ziet eruit als iets dat we kunnen proberen! Ik ga eens verder op onderzoek uit.
Leffroi schreef:Easypill al trapt niet elke hond daar in, zeker niet als ze snel achterdochtig zijn of niet zoveel lusten. Ik verstop het nog wel eens in zalm (als we dat in huis hebben) of iets anders dat heel sterk ruikt.
Hmm da's balen, maar het valt niet meer dan te proberen. Ik denk niet dat de hond zalm eet, is namelijk een kieskeurige 
Palmera schreef:Pil in zijn mond stoppen terwijl je iets héél lekkers maar geen leverworst zowat tegen zijn neus duwt met je andere hand.
Dat wil hij dan als het goed is eten. En wegens de zeer directe beloning is het niet beangstigend o.i.d.
Op die manier heb ik het heel lang voor elkaar gekregen (leverworst met pil geven en tegelijkertijd de rest van de leverworst + salami op de grond zetten zodat hij dat stukje meteen op at om aan de rest te kunnen beginnen), maar dat werkt helaas niet meer dus.
Pepperrr schreef:Wij deden pilletjes in de smeerkaas. Vond onze hond zo ontzettend lekker!!! Die was sowieso dol op kaas!

Zo hond, zo baas

Kaas is inderdaad nog wel iets om te proberen. Het gaat alleen lastig worden om daar de pil in te duwen (is nogal een vrij grote namelijk, maar het valt te proberen! En anders van die zachte kaasjes. 
kohtje schreef:kaas, gerookte kip ,knakworst ,blikje kattenvoer
Kaas is iets om te proberen ja. De rest hou ik even in mijn achterhoofd. 
Bedankt voor het meedenken allemaal!