Nu ontdekte ik vorige week een korst achtig bultje op haar knie en dacht dat het misschien opgedroogd bloed was of gewoon een korstje. Een paar dagen geleden voelde ik ook aan haar schouder een soortgelijke bult waarvan ik de huid zo los kon trekken. Eronder zat een soort wondje. De plek op haar knie is ook flink gegroeid in de tussentijd. Bij beide plekken zit er ook een bult welke gevuld lijkt met pus. Afgelopen vrijdag ben ik met haar naar de dierenarts geweest en nu staat er voor morgen ochtend een afspraak waarop hij beide bulten weg gaat halen en op zal sturen naar het laboratorium voor onderzoek.
Ondertussen is de korst op haar knie vrijdag middag open gegaan en lijkt het pus eruit. Ze had er eerder geen last van, maar nu loopt ze wat moeilijker met dat pootje en als je eraan komt, piept ze.
De dierenarts wilde niet echt loslaten wat het zou kunnen zijn, maar had het wel over mogelijke tumoren die goed of kwaadaardig kunnen zijn. En daarom zit ik nu dus sinds vrijdag in de rats daarover.
Ik vroeg me dus af of er bokkers zijn die dit herkennen?
Hieronder een foto, niet super smakelijk dus excuses