Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Billy schreef:Kruisingen met onbekende achtergrond kunnen ook van alles mankeren.... als je niks na laat kijken weet je het niet..
Geen antwoord lijkt me ook een duidelijk antwoord... ze zullen wel denken: Heb je er weer een.
Oh... je weet dat je verantwoordelijk bent voor erfelijke afwijkingen in de pups he... heb jij niet getest, en krijgt een pup bijv PLL, patella luxatie of epilepsie kun je je portemonnee wel trekken....
Sourire schreef:Bedoel je met stamboom de rasvereniging Tigra? Mocht je de vereniging bedoelen, dan klopt niet wat je zegt. Zeer recent is er nog een nestje gefokt met een zogenaamde nieuwkomer (die ik helemaal niks weh vind hebben van een Markiesje). Maar ik snap de gedachtegang wel. De populatie is beperkt, dus nieuw bloed is belangrijk. Ik zou echt kijken of TS haar lookalike kan laten aankeuren. Maarja dat betekent ook testen op alle erfelijke ziektes.
Sourire schreef:Bedoel je met stamboom de rasvereniging Tigra? Mocht je de vereniging bedoelen, dan klopt niet wat je zegt. Zeer recent is er nog een nestje gefokt met een zogenaamde nieuwkomer (die ik helemaal niks weh vind hebben van een Markiesje). Maar ik snap de gedachtegang wel. De populatie is beperkt, dus nieuw bloed is belangrijk. Ik zou echt kijken of TS haar lookalike kan laten aankeuren. Maarja dat betekent ook testen op alle erfelijke ziektes.