Ik ben normaal niet zo van dit soort, maar ik heb nu iets waarvan ik niet zeker weet of ik direct naar de dierenarts moet bellen

Okee even in het kort, ik heb een poes van 7,5 maand, Mojo. Vrolijk ding, altijd in voor eten en ziet er goed uit (glanzende vacht en goed op gewicht) ze krijgt ‘s ochtends een zakje vlees en in de middag brokken. Mojo komt niet buiten.
Nu wilde Mojo haar vlees gisteren niet goed eten, toen ik haar ‘s middags wilde voeren lag er namelijk nog best wat in en wilde ze ook geen brokken, wel was ze even opgewekt als anders, misschien iets “banger” maar niet iets waardoor de alarmbellen direct gingen rinkelen. Een kat die niet (goed) eet is wel iets om je zorgen over te maken dus ik heb haar tandvlees eens bekeken, zelf vond ik het erg bleek en als dat zo is, moet je naar de dierenarts.. vanochtend had ze echter haar eten wel gewoon op.. ontwormen hebben wij gisteren voor de zekerheid maar direct gedaan (wij zijn daar niet zo stipt in, ik weet het, heel slecht, maar nu niet meer te veranderen) nu wil ik eigenlijk jullie mening/vragen over haar tandvlees weten, misschien is er niks aan de hand, maar wellicht zie ik wat over het hoofd en moet ik de dierenarts wel bellen.
Dankjewel alvast!