Ik zie door de bomen het bos niet meer. Dus hier een kleine noodkreet HELP

Ik weet dat er hier échte kenners zitten.
Echter wil ik geen onprettige discussie creëren en ben ik op zoek naar tips voor echt alleen een goede honden/puppy brok. Dus hou het vriendelijk.
Na 6,5jaar een "foster" bordercollie te hebben gehad, die het prima deed op een wat simpelere brok, die ze destijd al 7 jaar kreeg, bij de fokker en we daarom dus nooit verder hebben gekeken, ben ik nu een btje overdonderd door alle soorten voer, die er nu op de markt zijn.
Helaas is onze bordercollie met 13jaar overleden ten gevolgen van een hersenbloeding (*slik* kan het soms nog niet geloven als ik het zo neerzet

Echter ben ik niet zo blij met de puppypakket brokjes die we daarbij kregen. Veel windjes, veel poep en ook wat zachtere poep.
En ze drinkt ontzettend veel, waardoor ze ook heel veel moet plassen.
Wat ik vooral niet wil, is vers vlees gaan voeren. Daar hebben we simpelweg de ruimte niet voor en we zijn vaak weekendjes met hond van huis en dan is het niet makkelijk meenemen.
Ik ben dus gaan googlen en kwam wat info tegen over hoog vleesgehalte brokjes en weinig of zelfs graanvrij voer.
Maar wat zijn nu echt goede brokken?!
Wat mijzelf wel aansprak, na info lezen, is "wolf of the wilderness"
Ook heb ik gezien, acana en orijen maar lees daar zowel veel goede, als veel negatieve berichten over.
Ook heb ik nog taste of the wilderness, doglovers gold gezien en nog een paar waar ik de naam even van kwijt ben.
Maar welke kies ik nou? Ik ben niet perse helemaal anti graan. Maar wil wel heel graag goed doen.
De dierenarts adviseerde RC en Hills, kreeg ook een Hills pakketje mee, wat ik nu aan het mengen ben met de brokjes van het puppypakket van de fokker en de poep lijkt wel ietsje beter te worden. Maar ook over hills kwam ik slechte recensies tegen.
Jullie lezen het wel.. Ik ben echt het spoor bijster. En heb absoluut even wat goed advies nodig.

Hou het vriendelijk, we zijn allemaal hondenliefhebber en willen het allemaal goed doen, voor onze viervoeter.

Alvast vriendelijk bedankt,