Ik ben alleen nog even aan het nadenken over de planning en waar ik hem wel of niet naar meeneem.
Ik ben meestal een groot deel van de dag op stal (niet aan huis). Voor de hond zou het het gezelligste zijn als hij dan mee gaat natuurlijk. Maar ik geef ook wel eens een paar uur les. Dan is het niet handig als hij om mij heen blijft dralen, dus dan zou ik hem graag even in de schuur willen leggen. Daar komt voor hem een matras op een pallet, dus wel van de koude vloer af.
Maar hij kan dan niet veel bewegen om warm te blijven. Zal hij het dan niet te koud krijgen?
Het gaat om een golden retriever. Bij zijn eigen huis is hij ook veel buiten, maar dan wel met veel bewegingsvrijheid. Kan me voorstellen dat dat makkelijker warm blijven is.
Ik kan op internet weinig vinden over temperatuur verschillen die een hond aankan en zeker icm stilzitten. Ik ga het sowieso de eigenaren nog vragen als ze hem brengen, maar weet niet of zij het weten aangezien hij bij hun niet opgesloten zit buiten en altijd weer naar binnen kan en rond kan lopen buiten.