Maar dat paste niet meer in de titel

Wij hebben 2 katten (die naar buiten gaan). Ik wissel middeltjes regelmatig af omdat ik het geen resistentie in de hand wil werken en 2 ik het zonde vind om een duurder middel dat ook anti teek is te gebruiken in de wintermaanden.
Onze poes heeft een hekel aan bandjes dus die krijgt druppels of tabletjes. In de wintermaanden Vectra of comfortis.
In Maart een pipet stronghold plus (anti vlo, teken, wormen, oormijt). In geval van aanwezige oormijt ook in april nog stronghold
Dan in april een pipet bravecto (anti vlo en teek), 3 maanden werkzaam dus Rm juni. Dan weer pipet stronghold plus in juli. En augustus tm oktober bravecto, en afhankelijk van of ze vieze oren heeft stronghold plus (2 maanden) of Vectra/comfortis. Als ze geen stronghold krijgt uiteraard een ontwormtablet. Ook in de wintermaanden een keer ontwormtabletje.
Onze kater vind bandjes prima dus die krijgt in maart nog stronghold plus. En dan van april tm oktober een seresto halsband tegen vlooien en teken (7- 8 maanden werkzaam). En dan na de eerste 3 maanden een ontwormpil. En net als bij onze poes in november of stronghold plus bij vieze oren. Of Vectra/comfortis icm Een ontwormpil.
En jullie? Hebben jullie bepaalde middeltjes die je op bepaalde momenten gebruikt? Hou je steevast 3 maanden aan voor ontwormen? Of soms een keertje 2 en de ander een keertje 4 maanden (persoonlijk denk ik niet dat van het een of het ander de kat dood zal neervallen

Ik ben benieuwd!