Wat zijn de grappige, maar misschien rare gewoontes van jezelf en je hond?
Hier die van mijn hond, een bijna 5-jarige teckel (met hier en daar een illustratie):
- Dingen jatten, en dan met name bonnetjes en zakdoekjes (trekt ie ook gerust uit je zak of tas, versnippert het en dan is het aan de baas de taak om het op te ruimen)

Deze fluffy kerstbal heeft ie 2 jaar terug uit de kerstboom getrokken, inmiddels hangt het ding hoger zodat ie er niet meer bij kan.

- Hij zoekt overal het zonnetje op om in te liggen

- Hij doet random dingen
Ik had dit piepschuim nodig voor een opdracht voor school, had er een stuk vanaf gesneden en de rest op de grond gelegd. Kijk ik om, zit meneer er ineens op

We zaten in de tuin en ineens kwam ie heel trots met een appel aanzetten. Ook al een keer met een broodje.

Soms bijt 'ie random in een grasspriet, zowel in de tuin als tijdens het wandelen

- Hij helpt me met leren (door zichzelf op de bladen te parkeren en alles te kreuken waardoor lezen onmogelijk wordt)

- Als ie aandacht wil op de bank, gaat ie onder de kussens liggen

- Hij behoudt graag het overzicht door op de vensterbank te gaan zitten en naar buiten te kijken
- Als ie op schoot wil, maar de laptop staat in de weg, timmert ie met z'n poot op je toetsenbord (of nou ja, hij probeert er gewoon overheen te lopen)
Mijn eigen rare gewoontes weet ik eigenlijk niet zo goed, waarschijnlijk zijn ze voor anderen wel raar, maar voor mij inmiddels gewoon

Het enige wat me zo snel te binnenschiet is dat ik zoveel koosnaampjes voor hem heb.
Ik ben benieuwd naar de gewoontes van anderen!