Voor mij alweer even geleden dat ik een topic heb geopend en sowieso ben ik meestal meer een stille meelezer..
Maar daar gaan we!
Mijn ouders hebben een Duitse herder, hartstikke leuke hond, maar helaas moeilijk mee te nemen als je op vakantie gaat met het vliegtuig. Dus wat doe je met je hond als je op vakantie gaat.. Ik neem aan dat dit onder vele honden eigenaren een bekend ''probleem'' is. Mijn ouders hebben een appartementje in het buitenland, maar vaak gaan ze hier apart van elkaar naartoe zodat de hond niet uit logeren hoeft. Af en toe gaan ze samen weg en gaat de hond uit logeren, maar hét adres hiervoor hebben we nog niet gevonden. Onze lieve hond aard niet overal 123 en heeft eigenlijk het liefst dat we gewoon thuis blijven.
Eigenlijk zijn wij op zoek naar een vast adresje waar onze hond naar toe kan gaan, en dat deze mensen bij ons dan een vast oppas adres vinden voor hun hond wanneer nodig. (Beide honden kennen elkaar en beide plekken dan goed en dit geeft dan hopelijk geen stres bij uit logeren gaan). Bij sommige mensen ontstaat zulk soort ''samenwerkingen'' automatisch bij vrienden/ kennissen, maar wij hebben blijkbaar niet genoeg vrienden met honden

Ik weet niet of ik bokt mag gebruiken om een soort 2e huisje voor onze hond te vinden, weet iemand of er websites zijn waar dit mogelijk is? Ik ken de websites hondenoppas etc. natuurlijk wel, maar heb het gevoel dat dat meer is om voor een keer een oppas adres voor je hond te vinden en nou willen wij juist iets vinden waar onze hond vaker naartoe kan omdat hij dus niet zo makkelijk went. En het zou natuurlijk leuk zijn als er dan af en toe een andere hond bij mijn ouders komt logeren!
Ik hoor het graag!