Nou wonen we in een ouder huis met buren dus gehorig.
Ik heb nog geen klachten gehad maar zou graag dit probleem oplossen.
De eerste keer dat hij het deed eigenlijk niet gereageerd tot hij bleef volhouden en dan denk je hij moet eruit. heel nodig plassen ofzo.
Ja hij plaste toen een enorme plas dus denk je oke opgelost.
Paar nachten niks en toen ineens weer mmm even afwachten maar hij bleef weer blaffen en na een tijd een brul naar beneden gegeven. Stil.
Maar de laatste 2 weken is het iedere ochtend raak.
Op dit moment ga ik naar beneden zeg niks en leg hem in de gang en ga weer naar bed, dan is het stil tot we uit bed komen.
Wat achtergrond info
Jordy is 10 en sinds 2 jaar bij ons, daarvoor was hij blindegeleidehond en nu dus met pensioen.
In het begin moest hij wennen aan af en toe alleen zijn omdat hij dat niet gewend was.
Een vrij onzekere hond die erg op mij gericht is.
Dit voorjaar erg ziek geweest wat nu weer goed gaat gelukkig, loop nog wel bij da.
Hij krijgt 3x per dag eten verdeeld over 2 grotere en 1 kleinere portie.
Hij gaat 4x per dag eruit waarvan 1 lange uitlaat met soms hersenwerk, soms balletje, soms fietsen, regelmatig andere uitlaatgebieden. Kortom uitdaging genoeg. En soms heeft hi echt geen zin en wil gewoon weer naar huis.
Spelen met andere honden alleen als hij ze beter kent anders gaat hij ze liever uit de weg. (aangevallen geweest door andere hond dus kijkt hij eerst de kat uit de boom) O ja we hebben 2 katten die zijn 's nachts ook in de woonkamer.
Nou kan ik hem standaard voor de nacht in de gang leggen maar wil eigenlijk dat hij gewoon in de woonkamer blijft.
Vorige week gingen mijn buren rond 5 uur de deur uit dus rumoer en dacht o dat is het maar die week ervoor was dat niet zo (even nagevraagd)
Katten boven laten en kijken wat hij doet, liever niet 1 kat is op de slaapkamer niet zo fijn voor mij (gaat op mijn hoofd liggen slapen

Keukendeur naar de gang op een kier.
Iemand tips hoe ik dit kan doorbreken?