Voor de hamster heb ik een ferplast hamsterkooi. In de verdiepingen zitten gekke vierkantjes. Het lijkt of ik hier wat aan op kan hangen of zo iets. Weet iemand wat dit is en waarvoor het is?
Groetjes
Elize

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoppieFilou schreef:Ik weet niet waarvoor deze vierkantjes dienen maar als ik het zo zie lijkt jouw kooi veel te klein voor een hamster. Heb je mss een foto van de hele kooi?
LieveLoes schreef:MoppieFilou schreef:Ik weet niet waarvoor deze vierkantjes dienen maar als ik het zo zie lijkt jouw kooi veel te klein voor een hamster. Heb je mss een foto van de hele kooi?
Bedankt voor het mee denken. Ik heb me goed verdiept in het houden van een hamster en weet in dit geval prima wat goed is voor mijn beestje. De grootte van de kooi is in dit topic niet de discussie, ik wil enkel weten wat ik met deze vierkantjes kan
LieveLoes schreef:Kun je die ook los verkrijgen dat je zo weet?
LieveLoes schreef:Bedankt voor het mee denken. Ik heb me goed verdiept in het houden van een hamster en weet in dit geval prima wat goed is voor mijn beestje. De grootte van de kooi is in dit topic niet de discussie, ik wil enkel weten wat ik met deze vierkantjes kan
oomens schreef:LieveLoes schreef:Bedankt voor het mee denken. Ik heb me goed verdiept in het houden van een hamster en weet in dit geval prima wat goed is voor mijn beestje. De grootte van de kooi is in dit topic niet de discussie, ik wil enkel weten wat ik met deze vierkantjes kan
Je hebt op Bokt nou eenmaal een aantal bemoeijehova's die graag iedereen er ongevraagd en ongewenst op wijzen dat hun dierenkooi/vissenkom/paardenbox véééél te klein is en dat ze extreme dierenbeulen zijn als ze hun dier niet minstens op de manier van de bemoeial in kwestie gaan huisvesten. Voor dat soort mensen hebben ze 'het ene oor in, het andere oor uit' bedacht.
oomens schreef:LieveLoes schreef:Bedankt voor het mee denken. Ik heb me goed verdiept in het houden van een hamster en weet in dit geval prima wat goed is voor mijn beestje. De grootte van de kooi is in dit topic niet de discussie, ik wil enkel weten wat ik met deze vierkantjes kan
Je hebt op Bokt nou eenmaal een aantal bemoeijehova's die graag iedereen er ongevraagd en ongewenst op wijzen dat hun dierenkooi/vissenkom/paardenbox véééél te klein is en dat ze extreme dierenbeulen zijn als ze hun dier niet minstens op de manier van de bemoeial in kwestie gaan huisvesten. Voor dat soort mensen hebben ze 'het ene oor in, het andere oor uit' bedacht.