Ik was even rondje aanmaken met mijn hond, tot er een klein zwart hondje keihard op ons af kwam rennen, die mijn hondje erg leuk vond. Ik was al niet erg amused omdat mijn hond best angstig is met andere honden en we juist zo goed op weg zijn met er verbetering in te brengen.
Ik kon alleen zo snel geen eigenaar zien, dus liep verder. Helaas vond die hond mijn hond erg leuk
en ik had plots 2 honden.. die hond liep gewoon mee tuin in
aangezien we in drukke woonwijk wonen, met een zeer drukke busbaan ben ik toch maar terug gelopen om te kijken of die niet ergens van ontsnapt was.. Hij trok op een gegeven moment heel erg naar een huis toe, dus bel aan. Ja hoor! die van hun.. en nee hij was niet ontsnapt, hij was naar buiten gelaten voor zijn rondje
Helaas waren van de kleine kinderen de ouders niet thuis.. dus binnenkort toch maar even terug denk ik, het is zo echt wachten tot hij onder bus of auto komt.. en zijn ook meerdere grote honden die vrij agressief zijn, met baas die vrij weinig controle hebben over hun hond... moet er dan ook niet aan denken dat zo'n kleintje actief om je hond heen komt rennen..wat voor maffe gewoontes zijn jullie al tegen gekomen?

.
ik heb hem al een hele tijd niet gezien, anders gaat er wel een belletje richting de politie denk ik
Alleen hoort daar normaal gesproken een soort touw met bijtrol bij
Iets met flora en fauna niet beschadigen.
. Zodra mevrouw iemand met hond ziet lopen begint ze al te roepen dat diegene de andere kant op moet lopen omdat ze haar hond anders niet kan houden. Misschien toch een idee om hondje lief dan eens te korven...
Ben altijd blij dat ik die man juist tegen kom als hij net wilt oversteken, omdat ik er dan snel langs kan. Of liever dat ik 'm niet tegenkom