Zwerfhonden, welke landen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:38

kohtje schreef:
Nikass schreef:
Het gaat weer lekker kort door de bocht hier, lekker afschieten waar je last van hebt, ook al hebben we het over leven en hebben mensen het "probleem" zelf veroorzaakt.
Hoog niveau dat bokt :roll:

En jij weet een goede betaalbare oplossing?


Zal een lange termijn oplossing moeten zijn. Klakkeloos afschieten is barbaars en er komen er net zoveel voor terug.

Goede vraag Scrimple!

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:42

kohtje schreef:
Nikass schreef:
Het gaat weer lekker kort door de bocht hier, lekker afschieten waar je last van hebt, ook al hebben we het over leven en hebben mensen het "probleem" zelf veroorzaakt.
Hoog niveau dat bokt :roll:

En jij weet een goede betaalbare oplossing?


Moet je overal waar je het niet mee eens bent een oplossing voor hebben dan?
Ik ben het ook niet eens met bepaalde zaken, maar helaas gaan die soms boven mijn pet.

Eens met nikass trouwens. Mensen zijn het probleem in mijn ogen, niet de dieren. Maar in die landen willen ze blijkbaar geen geld aan dieren uitgeven om ze te castreren of dergelijke. Nee dan maar lekker makkelijk afschieten, probleem simpel opgelost voor de mens.

Joy_Mennings

Berichten: 2292
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-17 18:57

Sclimpre schreef:
Je zou er moeten bijvertellen wat je onder 'groot probleem' verstaat. Gewoon het feit dat ze er zijn of is het enkel een probleem als ze overlast veroorzaken? Of omdat ze zelf geen goed leven hebben?
Hier in de buurt zijn er zwerf-egels, zwerf-eekhoorns, zwerf-duiven, etc. Maar er is geen probleem met deze zwervers.


Sorry voor mijn late antwoord. Het moet wel echt een probleem zijn wat je kunt vastleggen, dus niet een of twee hondjes in een hele stad.

Ik moet nu een land kiezen en twijfel tussen Spanje, Roemeniƫ en Griekenland. In welke landen zijn de meeste zwerfhonden en eventueel stichtingen aanwezig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 19:02

Cayenne schreef:
Egypte?

Vooral katten, niet gecastreerd etc...

Lynn_Nikita

Berichten: 25485
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Zwerfhonden, welke landen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:29

Roemeniƫ heb ik ervaring mee.ik heb ook het idee van de 3 die jij noemt het probleem daar het grootst is. Ik Heb ook contact met Roemeense personen die vluchten begeleiden bemiddelen en meehelpen aan castratie programma's