Skyex schreef:Wat er precies verzekerd is en hoeveel weet ik even zo niet uit mijn hoofd. Wij hebben in ieder geval gekozen voor een verzekering bij Ohra. Je moet altijd wel zelf een deel betalen, maar de premie pm is dan ook iets lager.
Wat ik nog wel weet is dat als je echt goed de kleine lettertjes leest je met heup/ knie problemen alleen bij Ohra en Proteq terecht kan voor honden boven de 15kg. Ik heb de verzekering genomen voor de echte grote dingen die ik niet zo makkelijk zou kunnen betalen. Dus dan wil ik wel dat de dingen aan knieeen/ heupen vergoed worden.
We hebben een paar kleine dingen gedeclareerd en dat ging altijd makkelijk en snel. Dus we zijn met Ohra tevreden.
Ik zou het wel zo snel mogelijk afsluiten want als er nu iets gebeurt dan is dat altijd uitgesloten als je een verzekering afsluit. Wij hebben bv de verzekering afgesloten nadat we 1x met onze hond naar de dierenarts zijn geweest vanwege een allergische reactie. Alles wat met huid en oren te maken heeft is uitgesloten.
Bedankt voor de tip. Onze honden zijn gelukkig allemaal (nog) gezond, dus om ze in de verzekering te krijgen is geen probleem, en twee zijn nog pups, die zijn sowieso vrij makkelijk te verzekeren had ik gezien.
Aangezien het hoofdzakelijk honden betreft die ook in de sport zitten is H en E wel belangrijk om ook vergoed te krijgen mocht daar iets aan gebeuren. Die zijn nu ook in orde, maar je weet maar nooit natuurlijk.