Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Wat wil je dat er gebeurd? Als die hond je echt wilt aanvallen had hij dat allang gedaan.
jasmijn16 schreef:Ts geeft aan van achter langs te zijn gekomen, op de fiets dus met wat vaart en ook nog stil terwijl de hond zijn terrein verliet. Dan is het toch eigenlijk niet heel erg raar dat de hond een schrikreactie geeft? Deze reactie is misschien volgens de meeste extreem maar een hond die echt goed schrikt kan nou eenmaal "raar" reageren
Sonja_vR schreef:sja, even puur vanuit mijn situatie beantwoord
als ik me de paasei schrik reageer ik ook nog al eens minder subtiel... een hond is geen robot en als ie zich de paasei schrikt kan hij misschien ook wel eens wat minder subtiel reageren...
ik baal er van als het gebeurt en ben er al jaren mee aan het werk, maar theater als ie zich (again) de paasei schrikt vind ik geen doodzonde, tis jammer/balen, maar verklaarbaar
zolang theater niet grijpen word, is het ook niet meer dan iemand zich het schompus laten schrikken
(hier gaat het dus wel eens mis , als in theater, als er me op een smalle plek oid waar dus officieel niet eens gefietst mag worden, een fietser vanuit het niets om de oren vliegt)