Ik dacht 2 dagen geleden heel minimaal te zien dat mijn kat zijn ene oor net iets platter hield dan het andere oor. Manlief zag dit niet dus ik dacht het zal wel aan mij liggen. Kon gewoon aan oor komen en zag zo niets.
Gisteren dacht ik hrt werr te zien, iets duidelijker en ondanks het niet opvalt als je zo in het oor kijkt op het eerste gezicht zit er dus een bult (en valt niet zo op door de haartjes). Je ziet het aan de buitenkant ook heel lichtjes, een lichte verdikking. Mijn moeder was er net en zij vermoed een bloedoor maar we zijn geen dierenarts dus ga morgenochtend meteen bellen.
Wilde net al bellen maar als ik de site van mijn dierenarts bekijk valt het niet onder spoed dus bel morgenochtend meteen.
Kennis van mij heeft een hond die het heeft gehad. Die moest operatief verwijderd worden (de bult).
Zijn er hier bokkers met een kat die het heeft gehad en hoe is dit behandeld? Ik lees dat operatief het meeste kans van slagen heeft omdat bij open prikken de meeste gevallen
Toch volloopt na een paar dagen met bloed of pus en alsnog geopereerd moeten worden.
Ik weet natuurlijk niet zeker dat het een bloedoor is maar ben wel vast benieuwd naar ervaringen en welke behandeling jullie hebben gekozen.
Tailormade Bollywood Brettonwoods x Rambo 02-08-2020 het gaat je goed daarboven grote vriend