Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ianrowan2009 schreef:Heb je die zwaan toevallig bij een brug gevonden?
Danielleeee_ schreef:Naar om te zien, helemaal zo'n mooi dierHopelijk is hij vanwege aan natuurlijke dood aan zijn einde gekomen. Goed dat je naar het gemeentehuis bent gegaan! Ik denk dat veel mensen dat er niet voor over zouden hebben.
Schuur_ schreef:Wat moet die man doen dan? In het water springen? Of zijn hond die zwaan laten apporteren?
Goed dat je actie hebt ondernomen door het gemeentehuis in te lichten maar je kan niet verwachten dat de hele buurt in rep en roer gaat om een dode zwaan
CoonArt schreef:Ik wel hoor, kwam ook een man met een hond voorbij. Ik riep nog dat er een dode zwaan lag, maar denk je dat er actie van die man kwam? NU-UH!
Tazzey schreef:CoonArt schreef:Ik wel hoor, kwam ook een man met een hond voorbij. Ik riep nog dat er een dode zwaan lag, maar denk je dat er actie van die man kwam? NU-UH!
Wat had die man volgens jou dan moeten doen? Daar ben ik oprecht benieuwd naar. Bij je komen staan, een kruisje slaan en een kwartier staan rouwen?
Lisitano schreef:CoonArt schreef:Ik wel hoor, kwam ook een man met een hond voorbij. Ik riep nog dat er een dode zwaan lag, maar denk je dat er actie van die man kwam? NU-UH!
Dat is erg omdat jij dan geen actie hoeft te ondernemen ofzo?
CoonArt schreef:Of even een hark kunnen halen en samen die dode zwaan uit het water kunnen halen?! Anyways, beestje is nu al een paar dagen geleden vernietigd.
Janneke2 schreef:Even een hele andere vraag: gaan zwanen dood aan blauwalg...?
En hoezo was Rachelle niet verbaasd dat er 'in dat stuk Schiedam' een zwaan dood was...?
Ik herinner mij de opmerking dat 1 dode eend genoeg gif van de ziekte botulisme C in zich kan hebben om half Nederland naar de andere wereld te helpen.
Dus TS: alle lof, goed gedaan!!