Wij hebben nu iets langer dan twee jaar onze prachtige, vrolijke, leergierige en vooral lieve Stabij in het bezit. Ik maak graag foto's van hem maar binnenkort wil ik mijn vader graag foto's van ons laten maken.
Hij is ontzettend leergierig en pakt trucjes en commando's heel er snel op. Dit is altijd al wat ik van een eigen hond heb verlangt omdat ik het ontzettend leuk vind om een beetje met hem uit te sloven, hihi.

Goed, ik heb dus een paar vraagjes war andere bokkers misschien al tegen aan zijn gelopen. Siebe (zijn naam) is nog erg puberen en speels, en heeft nog niet zoveel geduld. Als ik foto's met van wil maken zal hij dus best wel vaak trucjes moeten herhalen omdat dit juist is wat ik graag op beeld wil vast leggen nu.

Het lijkt me het handigste om hem dan lekker uit te laten razen (heb nog geen locatie, lastig, lastig!) en hem even niks te vragen?
Verder oefen ik graag de commando's uit waar hij iets bij mij 'moet doen' (high file, high ten en kusje), of waar hij op portret erg leuk op staat. Ook kan hij bijvoorbeeld rollen op commando.
Nu heb ik nog wel even de tijd en wil ik hem dus nog wel wat dingen bijleren.
Lang verhaal kort:
Hoe zouden jullie het aanpakken?

Groetjes!