Tja eigenlijk ben ik heel blij want heb eindelijk een appartement weten te bemachtigen via de sociale woningbouw. Maar ja geen tuin of balkon. Natuurlijk kan je niet alles hebben, maar heb wel 2 enorm lieve konijntjes die ik al jaren in de tuin houdt..
Ze hebben eerder zo'n 3 a 4 maanden binnen gezeten toen ik tijdelijk op kamers zat. In een hok dat bijna mijn hele kamer besloeg, maar hoe maak ik het nu comfortabel voor mijn Nijntjes?
Het zijn 2 NDH konijntjes, een voedster en een gecastreerde ram. Ik heb een hok van 140 bij 70 cm denk ik staan, maar dat is echt veel te klein. Nou zijn er misschien hier ervaringsdeskundigen die dit hok als een leuke basis kunnen zien voor een Konijnenparadijs.
1 ding... Loslopen is geen ideaal iets aangezien ze niet heel erg zindelijk zijn. Anders had dit geen probleem geweest.
Iemand een ideetje? Kan jullie hulp en ideeën gebruiken. Want wegdoen wil ik niet, tenzij het uiteindelijk voor mijn nijnen beter is. Toch wil ik eerst doen wat ik kan om het zo leuk mogelijk voor ze te maken