), zitten ze voorlopig binnen in elk een eigen ren. Ik zal jullie niet langer in spanning houden, meet Lilly en Lou!

De witte is Lilly, de Havanna is Lou.

Ondertussen heb ik Lilly haar mooie vachtje eraf moeten knippen, omdat ze ondanks elke dag kammen toch veel klitten had. Ik hoop dat wanneer ze haar volwassen vachtje heeft dit minder wordt!
Omdat ik ze graag een mooi plekje wil geven in de tuin ben ik gestart met de bouw van een ruime ren
De ren wordt uiteindelijk 2 bij 2 meter. In dit topic wil ik jullie graag op de hoogte houden van de vorderingen en wie weet zelfs op ideetjes brengen
. Ik heb tot nu toe alle balkjes gezaagd en behandeld, en ben begonnen met het in elkaar zetten. Omdat we alles in de kelder hebben gedaan, had ik dus ook een deel in elkaar gezet daar. Nu blijkt dat dat ding dus helemaal niet meer naar buiten geraakt zo
. Daarom ligt de bouw nu even stil. Foto's kan ik via mijn mobiel niet uploaden, dus die hebben jullie nog tegoed! Wel al even wat fotootjes van mijn ideeën (ook voor het hok dat ik nog van plannen te bouwen)
. De foto's zijn niet van mij, gewoon van internet geplukt
.Ik ga gebruik maken van enkele plexiglas raampjes in het hok, net als bij dit hok.

Voor het hok komt er een balkon met een afdak je natuurlijk
.
Dan is het ook nog de bedoeling om mini plantenbakjes met eetbare plantjes te hangen aan het balkon, net als bij dit hok.

Een deel van de ren wordt omgeven door eetbare struiken.

En dan moet het geheel een schattig huisje vormen
.
Ik hoop dat jullie volgen en zou het ook leuk vinden als jullie een reactie achterlaten
.
Ik vind het wel een ontzettend gaaf idee en zo'n huisje past ook echt bij jou konijntjes.
. En door vier schroeven in het hout te draaien was mijn arm al stijf
.