Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IHN schreef:Sorry, maar je wist het niet zeg je....ze hebben je het gisteren verteld en gevraagd of ze terug mocht komen. Daar moest je over nadenken...wat dacht je dan?
Sorry, maar nu niet meer piepen. Je kunt niks meer. Had ff gelijk ja gezegd, maar toen was het geld je ws. belangrijker. (waarom twijfel je er anders over om beestje terug te nemen?).
Daarbij...check je helemaal niks? Het eerste wat je vraagt is toch waar het beestje terecht gaat komen?
KoudbloedKim schreef:Wauw... rustig, kalm...
Wat een heftige reacties, men zou ook wat meer info kunnen vragen eerst.
TS, goed dat je hier over nadenkt.
Ik hoop dat je haar nog terug kunt nemen en naar een beter baasje kunt doen.
Froukje schreef:KoudbloedKim schreef:Wauw... rustig, kalm...
Wat een heftige reacties, men zou ook wat meer info kunnen vragen eerst.
TS, goed dat je hier over nadenkt.
Ik hoop dat je haar nog terug kunt nemen en naar een beter baasje kunt doen.
Nergens voor nodig dat extra info. Verkocht is verkocht, of je nou je paard, pony, ezel, kat of goudvis verkoopt.
Als je dat niet wilt moet je het zelf houden, punt uit.
Als nieuwe eigenaren vragen of je iets terug wilt nemen heb je geluk, maar zodra die besluit het anders te doen heb je gewoon pech. En in dit geval heeft de nieuwste eigenaar anders besloten, kun je niks tegen doen.
Froukje schreef:Ik interpreteer niks verkeerd. De kopers hebben gevraagd of je de kat terug wil, in de tijd dat jij hier over na moet denken met je ouders hebben de mensen die de kat zouden krijgen een nieuwe baas gevonden die de kat wel wil zodat jullie de kat niet terug hoeven te nemen.
Problem solved.
Jij gaat er gelijk vanuit dat die vriend waar die kat nu zit heel slecht voor de kat gaat zorgen en wilt de kat nu wel terug. Tja, jammer, maar verkocht is verkocht. Of de kat nou naar 1, 2 of 3 huizen gaat na die tijd heb jij niks meer mee te maken of over te zeggen.
janouk schreef:wat sneu. Ik snap dat je graag wil weten of de kitten een fijn huisje heeft. Ik hoop dat je dat snel te weten komt