Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kabayo schreef:Dat is waar, maar dat is niet joun kat. Ikzelf denk ook dat het de betreffende hond is, maar hoe wil je dat aantonen?
Wel erg vervelend zeg... Hoe is het nu met de kat?
Mossel schreef:Kabayo schreef:Dat is waar, maar dat is niet joun kat. Ikzelf denk ook dat het de betreffende hond is, maar hoe wil je dat aantonen?
Lezen ( en typen blijkbaar ook joun is heen woord) is ook een vak. Die 2de kat was ook haar kat.
Ik zou een melding doen bij de gemeente, want wat is het volgende dat hij pakt? Misschien wel een kind?
Mossel schreef:Kabayo schreef:Dat is waar, maar dat is niet joun kat. Ikzelf denk ook dat het de betreffende hond is, maar hoe wil je dat aantonen?
Lezen ( en typen blijkbaar ook joun is heen woord) is ook een vak. Die 2de kat was ook haar kat.
Ik zou een melding doen bij de gemeente, want wat is het volgende dat hij pakt? Misschien wel een kind?
Martine_R schreef:Waarom moet het direct erna dan? Je kunt overigens de melding ook anoniem doen.
Ik zou melding maken, als hij volgende week weer een kat doodbijt zou ik me schuldig voelen..
Resistance schreef:Martine_R schreef:Waarom moet het direct erna dan? Je kunt overigens de melding ook anoniem doen.
Ik zou melding maken, als hij volgende week weer een kat doodbijt zou ik me schuldig voelen..
Als het anoniem kan ga ik dat inderdaad even doen. Mijn ouders hebben er al meerdere keren over proberen te praten met haar maar dan wordt het onderwerp snel veranderd...
Er is overigens wel een tijd ruzie geweest en een tijd hebben beide kanten elkaar genegeerd, maar toch op den duur weer goedgekomen op de een of andere manier.