feliway stopcontact-dingen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dieseltje

feliway stopcontact-dingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 12:04

Geen idee wat de correcte term is, maar heeft iemand hier ervaring met Feliway stopcontact-dingen?
Het is geloof ik met flesjes vloeistof die via zo'n houder middels het stopcontact verstuift wordt en zo invloed heeft op bv de gemoedstoestand van katten.
Ze zijn er voor allerlei probleemgedrag of mogelijk probleemgedrag.

Ben benieuwd!

Liselot

Re: feliway stopcontact-dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:06

Yes, ik had een stresskatje die zichzelf kaal likte en sproeide. Met de stekker doet ze dat niet meer

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:26

Ik heb het gebruikt nadat de katjes toch wel meer gestressed waren dan we verwachtten na onze vorige verhuizing. Het leek zeker wel te helpen.
Binnenkort gaan we weer verhuizen (zit wel 5 jaar tussen hoor) en doe ik het bij voorbaat al in het stopcontact.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:36

Na / tijdens de verhuizing hier ook gebruikt :j . Ideaal voor een kat met veel angsten en haar huisgenoot.

Wel begon hij op gegeven moment te roken , wel mee oppassen heb een nieuwe gekregen van Feliway :) . Ze worden ook enorm heet de stekkers

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:01

Hier ook! Gebruikt met oud en nieuw en daarna twee keer verhuisd. Alle drie de situaties bij voorbaat al feliway in het stopcontact gedaan en het werkt echt super!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:12

Ik heb op mijn kamer eentje voor mijn gestreste kat die nu speelt en weer heel happy is en onder hangt eentje voor felle katten en vechters. So far so good, hangt er nu een weekje.

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 21:26

leuk om te lezen dat het toch in een bepaalde mate lijkt te helpen!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:28

Het werkt helaas niet voor onze getraumatiseerde Ragdoll, al ga ik 'm binnenkort weer aanschaffen voor onze Main Coon die nogal wat struggles heeft na de verhuizing en de komst van een kitten. :j

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:34

Ja hier ook ervaring met de feliway stekker. We hebben de classic gebruikt voor de verhuizing en de Friends voor de koppeling met een nieuwe kat. Had niet het idee dat het nou bijster veel verschil maakte eigenlijk. Maar aan de andere kant heb ik natuurlijk geen vergelijk met hoe het zonder feliway gegaan zou zijn :Y)

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 22:09

Nou heb ik hier een kater van bijna 4 jaar, hiervan is het volle broertje vorige week onverwachts overleden. Over een maandje komt er hopelijk weer een kitten in huis. Zou zo'n feliway kunnen helpen en moet ik dan voor de friends gaan of de gewone of een andere?

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 22:27

Ik had de friends versie, ook ivm nieuwe kitten in huis. Merkte geen verbeteringen. Ik heb nu net de gewone versie in het stopcontact gedaan. Ben benieuwd.

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 22:29

Rebecca schreef:
Na / tijdens de verhuizing hier ook gebruikt :j . Ideaal voor een kat met veel angsten en haar huisgenoot.

Wel begon hij op gegeven moment te roken , wel mee oppassen heb een nieuwe gekregen van Feliway :) . Ze worden ook enorm heet de stekkers

Oh dat laatste vind ik wel wat eng... Hij zit constant in het stopcontact. Dus ook als ik niet thuis ben..

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 22:56

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 23:08

Dat met het roken vd stekkers is opgelost door feliway. Ze hebben andere stekkers ontwikkeld. Bij het introduceren van een kitten zou ik zelf ook de friends versie gebruiken. Hoor er hele positieve verhalen over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 23:12

Suusie22 schreef:
Dat met het roken vd stekkers is opgelost door feliway. Ze hebben andere stekkers ontwikkeld. Bij het introduceren van een kitten zou ik zelf ook de friends versie gebruiken. Hoor er hele positieve verhalen over.

Oh top! , ik heb nog een stekker liggen maar durf niet meer te gebruiken (een paarse de nieuwere geloof ik)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 23:15

Rebecca schreef:
Suusie22 schreef:

Oh top! , ik heb nog een stekker liggen maar durf niet meer te gebruiken (een paarse de nieuwere geloof ik)

De nieuwere kun je rustig gebruiken ;)

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 23:51

Hier ook positieve ervaringen! 2 van onze katten hebben eigenlijk altijd mot, behalve met Feliway! Je merkt het ook direct als dat ding op is haha ;)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:53

Goedemorgen,

Zoals Lotus83 al aangeeft is er over dit onderwerp al een topic waarin ervaringen van de gebruikers terug zijn te vinden. Ik verwijs je graag naar dit topic. Op dit topic dan ook een slotje vanwege dubbel topic :)

Lotus83 schreef: