Na jaren dromen kreeg ik op 4 april eindelijk het bericht dat de puppy's geworden waren. Zo spannend! Er waren nog geen foto's bij, geen geslachten,... zou er wel eentje voor mij tussen zitten?

De eerste foto die ik kreeg. Ik wou heel graag een reutje, en alle merle's waren reutjes. Dus ik had een klein beetje geluk!
Na negen lange dagen in spanning wachten mocht ik als eerste gaan kijken. De rest mocht pas later maar ik moest naar het buitenland en dan moest iedereen langer wachten.
Mijn oog was direct gevallen op dit reutje.

Ik vond hem zo speciaal met die grote vlek rond zijn oog. Maar het was natuurlijk afwachten wat de andere mensen wilden. Uiteindelijk kreeg ik het verlossende bericht dat deze kanjer naar mij mocht komen.

En toen volgde de vele bezoekjes, ik ben om de 10 dagen ongeveer even langs gegaan. Heerlijk die puppy's zo zien groeien!
13 dagen oud

22 dagen oud

34 dagen oud

48 dagen oud

En toen het moment van de waarheid!
Toen hij iets meer als 8 weken was mocht ik hem ophalen!

Het is echt zo een leuke hond! Hij luistert tot nu toe super goed! Hij was vrij snel zindelijk op enkele ongelukjes na. Met de paarden doet hij het ook super goed. Ik kan echt alleen maar genieten van hem!

Een verschil van 11 dagen

Na jaren dromen van een aussie, heb ik eindelijk mijn droom te pakken en wat voor een mooie droom op dit moment

Ik hoop op nog vele leuke momenten met mijn knappe vriend Woody

PS: Hij heeft ook zijn eigen insta account omdat ik ervan hou foto's te maken van mijn kleine vriend en iedereen wil lastig vallen met de foto's