tengeltje11 schreef:ik zou mij persoonlijk niet zoveel zorgen maken.
chocolade is niet gezond voor honden,maar chocolade op een paar koekjes,daar gaan ze hun heus niet dood van.(ken een oudere man die dagelijks samen met zijn keesje een reepje chocolade at(hij een reepje en het hondje ook een reepje)....beestje is er 12 geworden)
dat papier zal waarschijnlijk ook in stukjes gescheurd zijn en komt er waarschijnlijk ook zo weer uit.
hoe lang is het geleden?
dierenarts kan de hond doen kotsen,maar als het echt uren geleden is,heeft zoiets weinig zin en is het echt puur in de gaten houden of de hond nog goed mest en of het eruit komt(de plastic dan)
Je durft wel goede aannames te maken. Als dit een klein hondje is, en dit ook nog eens pure chocolade is, is er niet zoveel voor nodig om een kleine hond de pijp uit te laten gaan. Er wordt niet voor niets goed gewaarschuwd voor chocolade. Dat keesje dat jij kent dat chocolade at, ging er misschien niet dood van omdat het melkchocolade was en voelde zich misschien wel beroerd, hoe weet je dat nou? Ook niet iedereen wordt even ziek van een een slangebeet, maar dat wil niet zeggen dat het dan maar veilig is...
Ts, ik weet niet hoe groot je hond is, en wat voor chocolade dit was maar ik raad je aan gewoon even met je dierenarts te bellen voor plan van aanpak. Want hoe goed bedoeld alle reacties hier ook zijn, ze komen niet van de dierenarts die ervoor gestudeerd heeft. Neem geen risico met je hond waar je later spijt van gaat krijgen.