Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silkeshorses schreef:het comando blijf kent ze al alleen voert ze hem niet uit in de les maar thuis doet ze alles
Barbet schreef:Waar doe je behendigheid dan, normaal gesproken mogen honden pas mee doen als ze een jaar zijn (kleine hondjes) of anderhalf jaar voor grote honden.
Machie schreef:Mijn pup is 6 maanden en die train gewoon al basis agility. Geen raakvlakken, geen palen en niet springen. Agility is zo veel meer dan springen.
Mijn hond mag niet de start doorbreken. Te vroeg komen is terug. 3x te vroeg komen is weg van het veld. Zonder normale start kan je nl niks in t spelletje.
GDG schreef:Ga maar even terug naar de gehoorzaamheid, lekker een basiscursus doen en daarna pas weer de agility oppakken. Ik begrijp überhaupt al niet dat je parcourtjes loopt met een hond die niet wacht bij de start: te vroeg gaan betekent gewoon weer terugzetten, net zo lang tot ze wacht. Je zet dus duidelijk niet door en laat haar maar een beetje gaan, vandaar de broodnodige investering in gehoorzaamheidscursus.