Hamsterfokker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MeggiieTommy

Hamsterfokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 21:52

Hallo bokkers,

De afgelopen 10 jaar heb ik russische dwerghamster gehad en 1 keer een roborovski. Altijd in standaard hokken van de dierenwinkel. Vandaag zag ik ergens een gerbil terrarium ingericht voor een dwerghamster en ik was verkocht. Het was veel natuurlijker en er was veel meer te doen voor be hamster.
Mijn rusje is op dit moment 2.5 jaar dus haar ga ik niet meer verplaatsen naar een ander hok, maar misschien voor de volgende. Daar ben ik mij nu op aan het oriënteren.
Mocht er een nieuwe komen, dan wil ik deze graag van een fokker halen. Weet iemand goede fokkers in de omgeving van Rotterdam?
Ik twijfel daarnaast nog tussen een russische of een syrische dus ervaringen over de soorten zijn ook welkom. :j

Alvast bedankt!

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:56

Hamstery Pure Colour (russische dwerghamster) zit in de buurt van Rotterdam dacht ik, en zit ook op Bokt, xDenies is het. Hele mooie hamsters en fokt heel bewust, let op de gezondheid en richt zich op de natuurlijkere kleuren van de russische dwerghamster.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:58

Ik heb zelf mijn russische dwerg bij Denise weg (Hamstery pure colour) zij zit in Barendrecht. :)
En er zijn veel plekken waar je over hamsters kan kletsen. Wat jij noemt wordt meestal 'hamsterscaping' genoemd. Hier is ook een topic voor!

[BB-ITP] Niet Aquascaping maar .... Hamsterscaping!

[HK] Bokkers met hamsters #3
Ook is er een FB pagina 'hamsterscaping'.

Had je die winkel in Barendrecht gezien? Dan kan het best zijn dat je de werkplek van de bovenstaande fokker hebt gezien. :P

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 22:13

xxShetLover schreef:
Hamstery Pure Colour (russische dwerghamster) zit in de buurt van Rotterdam dacht ik, en zit ook op Bokt, xDenies is het. Hele mooie hamsters en fokt heel bewust, let op de gezondheid en richt zich op de natuurlijkere kleuren van de russische dwerghamster.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=103934

Dit is dr

MeggiieTommy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 22:58

xxShetLover schreef:

Dankjewel!!

Fair schreef:
Ik heb zelf mijn russische dwerg bij Denise weg (Hamstery pure colour) zij zit in Barendrecht. :)
En er zijn veel plekken waar je over hamsters kan kletsen. Wat jij noemt wordt meestal 'hamsterscaping' genoemd. Hier is ook een topic voor!

[BB-ITP] Niet Aquascaping maar .... Hamsterscaping!

[HK] Bokkers met hamsters #3
Ook is er een FB pagina 'hamsterscaping'.

Had je die winkel in Barendrecht gezien? Dan kan het best zijn dat je de werkplek van de bovenstaande fokker hebt gezien. :P

Super leuk topic! Dankjewel! Dat is inderdaad wat ik bedoel. Ziet er zo fijn uit. Nee, het was in rotterdam en niet zo uitgebreid als van benoemde bokker.

Sweetgirl1 schreef:
xxShetLover schreef:

memberlist.php?mode=viewprofile&u=103934

Dit is dr

Ik heb gekeken. Dankjewel. Ga haar zeker onthouden mocht ik weer een russische nemen.

Iemand nog tips voor fokkers voor syrische (of russische)?

Minoes

Re: Hamsterfokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 11:34

Hamstery Famous (is te vinden op Facebook) van stal milagro hier op bokt fokt af en toe een hobby matig nestje!

nienke555

Re: Hamsterfokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 15:58

Ik raad je Hamstery Pure Colour ook aan! Lieve, tamme en gezonde hamsters.