Vandaag is het precies 6 jaar geleden dat ik mijn allerbeste vriend verloor. Hij kwam in mijn leven op een onverwacht moment en al gauw werd hij mijn steun en toeverlaat in moeilijke tijden . 10 vele geweldige jaren bomvol mooie herinneringen zijn als een flits voorbij gegaan en totdat het moment kwam dat we ontdekten dat je een tumor had en dat er niets meer aan te doen was. 3 weken hebben we toen nog kunnen genieten van mooie wandelingen en zwemmen in zee. Nog één keer alle plaatsen bezocht waar we zo vaak naar toe gingen. En nu precies 6 jaar geleden is de pijn een beetje weggesleten, maar er gaat nog steeds geen dag voorbij dat ik niet aan je denk.....
Sterkte TS! Zelfs na zo'n lange tijd blijft je vriendje altijd bij je
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-17 19:43
Dankjewel Marjo voor je lieve reactie.
Henrike5
Geplaatst: 31-05-17 19:45
Heel veel sterkte toch fijn dat jullie 10 jaar bij elkaar zijn gebleven, dat is een behoorlijke leeftijd
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-17 20:02
Ja, gelukkig wel en we hebben natuurlijk 10 jaar herinneringen opgebouwd die ik nu koester.
Suikerspinda
Geplaatst: 31-05-17 20:22
Ik zie je topic nu pas. Hij ziet er echt uit als een maat voor het leven en je gemis is te lezen. Ondanks dat het alweer 6 jaar geleden is kan ik me goed voorstellen dat je hem nog elke dag mist.. Sterkte