Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Abercrombie schreef:Ik kreeg van de DA pilletjes voor mijn kat met vlooien allergie. Helaas weet ik de naam niet. Ik zou aanraden om naar de DA te gaan voor iets sterks ipv wat je in de winkel koopt.
Roodvos schreef:Abercrombie schreef:Ik kreeg van de DA pilletjes voor mijn kat met vlooien allergie. Helaas weet ik de naam niet. Ik zou aanraden om naar de DA te gaan voor iets sterks ipv wat je in de winkel koopt.
Comfortis?
Dat geef ik ook aan mijn katten. Ik heb eentje die zo schuw is dat ze bijna niet te druppelen is.
Annet_Dottie schreef:Kom net van de DA, ze had inderdaad Comfortis die raadde ze aan met allergie, wel apart dat de dierenartsen er die ik beide heb gesproken het steeds over advantage druppels hadden en gewoon 1 keer per maand bij houden , maar goed doet er ook niet toe m'n poes moet niks hebben van pilletjes, krijg ik er gewoon niet in. Bij de oudste nog wel maar deze spuugt het echt uit.
Dus dan vectra of advantage, vectra 3 pipetten €7,20 per pipet en advantage €5,60 per pipet dus €22,40. Maar heb ze net online besteld voor 4 euro goedkoper, scheelt toch weer iets