Wie heeft er suggesties?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BlackShadowZ schreef:Zoiezo niks alleen, als dat geen probleem is zouden meerdere kleine dieren kunnen
Een kat moet je wel mee uitkijken als je weet dat je gaat verhuizen. Als je hem nu bijvoorbeeld naar buiten laat, en je komt dalijk ergens te wonen waar dat mogelijk is, maak je hem niet gelukkig.
En een kat of andere groter dier kan nog wel eens voor flinke DA kosten zorgen..
BlackShadowZ schreef:Zoiezo niks alleen, als dat geen probleem is zouden meerdere kleine dieren kunnen
Joaltijd schreef:Ik weet niet hoe duur ze in aanschaf zijn etc... Maar in dit topic komen regelmatig slakken voor:
[BB-HK] Wie heeft er 'ongewone' huisdieren?
lor1_1984 schreef:Joaltijd schreef:Ik weet niet hoe duur ze in aanschaf zijn etc... Maar in dit topic komen regelmatig slakken voor:
[BB-HK] Wie heeft er 'ongewone' huisdieren?
Aanschaf varieert van pak 'm beet €0,50 tot €80,- per stuk, hoe bijzonderder en groter hoe duurder zegmaar.
Ga er maar vanuit dat je voor jongere reuzenslakken van een gangbaardere soort max €10,- per stuk kwijt bent (heb het even hoog ingeschat).
Onderhoud kost weinig: stuk sepia, een blok potgrond van de Action, wat groenvoer (evt afsnijdsels van je eigen eten), warmtematje en een terrarium oid.
Ik heb er momenteel 7 en ben wekelijks ong €2,- kwijt en dan heb ik bodembedekking en sepia meegerekend en wsl (een groot deel van) de elektriciteitskosten ook.