Wil toch even mijn verhaal kwijt en misschien kunnen we onze verhalen wisselen hier

Een half jaar geleden zag ik een bult op de poot van onze hond. Uiteraard heb ik de DA gebeld en zei vertelde mij dat ik het in de gaten moest houden, als het groter werd of het ging open moest ik langskomen. Die bult bleef zoals hij was dus wij hebben er niets meer mee gedaan.
Tot we 5 weken geleden een bult op de voorpoot zagen zitten ( wel een ander soort bult ) ik heb weer de DA gebeld en gezegt dat ik wil hebben dat ze er even naar gaan kijken. Dus wij een afspraak gemaakt en de DA wou een biopt laten uitvoeren. Ik zei toen van nu we er toch zijn wil je eens naar de bult op de achterpoot kijken. Toen heeft de DA gelijk daar ook een biopt uitgehaald. We zouden een weekje moeten wachten op de uitslag.. nou prima.
Ondertussen waren we aan het kijken voor een vakantie en zou onze hond voor het eerst meegaan ( de hond was van mijn vader, maar is een jaar geleden met mij meeverhuist omdat mijn vader er niet voor kan zorgen)
De zondag nadat we naar de DA zijn geweest zag mijn vriend ineens een bult onderaan haar buik bij een tepel. Maandags gelijk de DA gebelt en er weer heen. Zij vertelde mij dat het een melkkliertumor was maar dat ze hier geen biopt van kunnen nemen. Mocht hij namelijk kwaadaardig zijn verspreid het zich heel snel. We moest even afwachten wat de biopt over de poten zei en vanuit daar zouden we een plan gaan maken.
3 dagen later kregen we het telefoontje. De DA vertelde dat de bult op de achterpoot ( die er al een half jaar zat) kwaadaardig was en de bult op de voorpoot voor zover ze konden zien goedaardig maar dit wisten ze niet zeker.
Haar plan zou zijn alle Bulten tegelijk weghalen ( voorpoot, achterpoot en op de buik ) alleen moesten wij wel bedenken dat we al een wat oudere hond hebben. Dus wij alles op een rij gezet.
Waarom wel:
Omdat we haar lang bij ons willen hebben.
Omdat we het beste voor haar willen.
Waarom niet:
Het is een oude hond ( 9 jaar ) komt ze wel uit de narcose, hou komt ze uit de narcose.
De tumor op de poot kunnen ze niet goed weghalen en omdat hij kwaadaardig is komt hij voor 99% terug.
Melkkliertumor weten ze niet of hij goed of kwaadaardig is. Is hij kwaadaardig en er is lucht bij geweest dan gaat het heel snel.
Ze is al 9 en heeft heupproblemen.
Onze conclusie is dus gekomen op geen operatie. Aan de hond zelf merk je niets, ze is vrolijk, ze rent rond ( wat ze kan kwa heupen) ze heeft er geen pijn aan.
Maar nu twijfel ik heel erg of ik de juiste keuze heb gemaakt. De melkkliertumor word zo groot nu

Dit beestje heb ik uit het nestje gezocht dus ze is echt mijn maatje..
Bedankt voor het lezen, het is zo fijn om het van mij af te schrijven. Hebben jullie dit ook al eens meegemaakt.