"scent tin", waar verkrijgbaar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vanspeijk

"scent tin", waar verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 09:05

Beste Bokkers,

[Hopelijk staat het hier goed...]

Ik ben bezig met K9 Nosework en ben zover dat ik deze doosjes kan gaan gebruiken:

Afbeelding

Ik kan ze in Nederland alleen niet vinden, en de Amerikaanse webshops waar ik ze vind verzenden niet naar het buitenland. Ik weet dat ze ooit via Amazon verkrijgbaar waren, maar ook daar kan ik ze niet meer vinden...

Dus: weet iemand waar ik ze in Nederland kan krijgen? Eventueel het doosje zonder de gaatjes is ook ok, maar ik ben niet zo'n held met gereedschap dus ik heb ze liever kant en klaar :')

Keet

Re: "scent tin", waar verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:10

Je zou ook via een huifkarservice kunnen bestellen in USA. Dan sturen ze het naar een USA adres en die sturen het dan door naar nederland.
Zou dat nog een optie zijn voor je?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:14

Ik heb er cacao strooiers voor gekocht. Zelfde idee en gewoon hier te koop, ik heb ze van de Hema.

Afbeelding

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 10:42

Keet schreef:
Je zou ook via een huifkarservice kunnen bestellen in USA. Dan sturen ze het naar een USA adres en die sturen het dan door naar nederland.

Dat zou ook nog kunnen, ik zal het achter de hand houden als optie als ik echt niks hier kan vinden. Heb jij een betrouwbaar adres voor me? :)

black_kelpie schreef:
Ik heb er cacao strooiers voor gekocht. Zelfde idee en gewoon hier te koop, ik heb ze van de Hema.

[ [url=m/QNkLbi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wel een creatieve oplossing, maar is voor mij een beetje te groot. Bedankt voor de reactie!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:45

Ik heb ze wel eens gezien in een parfumwinkel, om je reuk weer te neutraliseren na het ruiken van tig verschillende luchtjes. Vraag het eens in zo'n winkel anders, waar zij ze vandaan halen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:47

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:51

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:03

Kentaro schreef:
Geen idee of deze naar nederland verzenden?!

http://www.allgooddogs.biz/products/tins

(We can accept verified foreign funds for payment through PayPal but we ONLY ship within the United States)

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 11:21

Kentaro schreef:
Geen idee of deze naar nederland verzenden?!

http://www.allgooddogs.biz/products/tins

Hier probeerde ik net te bestellen inderdaad, maar die verzenden dus alleen in USA en Canada.

Hopelijk vind ik ze hier, anders maar met die huifkar.. :+

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 19:17

Madendoosje?

Lisafox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:40

Voor mijn hond gebruik ik madendoosjes en peper en zout stel van de ikea. Ook voor de verwijzing maken wij gebruik van de senseo pad bussen, hier kan de neus goed in maar kan de hond niet bij de bron.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 21:56

LisaYaeli schreef:
Voor mijn hond gebruik ik madendoosjes en peper en zout stel van de ikea. Ook voor de verwijzing maken wij gebruik van de senseo pad bussen, hier kan de neus goed in maar kan de hond niet bij de bron.

Ik zou geen kunststof gebruiken. Kunststof heeft een eigen geurprofiel, verwijst je hond dan het plastic of wat erin zit? Of de combinatie? Glas of rvs heeft dit niet.

Lisafox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 23:42

De hond verwijst naar de bron( vanille of wiet). Het is hem aangeleerd om te verwijzen op de bron en niet op de geur van verpakking of mijn geur( schoon werken). Als je hond goed geleerd heeft om naar de bron te verwijzen zou de geur van andere dingen geen probleem moeten zijn, zoals verleiding geuren.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 23:44

vanspeijk schreef:
Keet schreef:

Dat zou ook nog kunnen, ik zal het achter de hand houden als optie als ik echt niks hier kan vinden. Heb jij een betrouwbaar adres voor me? :)

black_kelpie schreef:

[ [url=m/QNkLbi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wel een creatieve oplossing, maar is voor mij een beetje te groot. Bedankt voor de reactie!

je hebt ze ook in het klein, zoutvaatjes, maar je kan ook plastic bakjes gebruiken en daar wat gaatjes in prikken, hoef je geen timmerman of metaalwerker voor te zijn.

kijk eens bij de xenos b.v.

of depflacons, die gebruikten wij vroeger met zoekwerk. is een flesje met een stukje zeefdoek erop en een schroefdop. Geur in het flesje doen en na gebruik dopje er weer op.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 12:04

Bedankt voor de reacties :)