Dit is Sam en ze komt binnenkort bij mijn ouders en mij wonen! Ze is een Friese Stabij teefje van nu zo'n 8 weken en we zijn helemaal verliefd

Nu zijn mijn ouders en ik een beetje aan het kijken naar het voer voor Sam, maar schrikken een beetje van de prijzen van graanvrij voer met een hoger vleesgehalte zoals Taste of the wild, Wolf of the wilderness en Orijen..
Heb al een beetje rondgezocht op google en hier op bokt maar ik kan nog niet echt een antwoord vinden op mijn vraag.
Is er kwalitatief goed hondenvoer te koop voor 40 euro de 15/20/30kg ipv 70/80 euro voor 15kg of minder? Wij zouden graag wel gewoon brokken voeren of compleet voer. Ik krijg mijn ouders niet overgehaald voor barf of versvlees dus die vlieger gaat niet op, dat zou ikzelf het liefst voeren.
De honden van mijn ouders hebben altijd op Kenner Lam&Rijst gestaan, en het liefst doen ze dat nu weer maar ze zijn wel bereid om meer uit te geven voor een kwalitatief beter voer. De grens ligt voor hun op 45 euro. Ik zoek zelf ook wel wat op internet maar weet van hondenvoeding gewoon te weinig af, eerlijk gezegt, dus ik hoop hier mensen tegen te komen die misschien een idee hebben voor kwalitatief goed honden/puppyvoer.
De pup krijgt nu Kenner puppyvoeding en Brinta bij de fokker.