Ik hoop dat jullie mij aan goede ideeën kunnen helpen voor ons konijnenhok. Ik heb al veel op internet gespeurd, maar de ideale oplossing nog niet gevonden.
Wij hebben drie hangoor dames die heerlijk samen leven. Meet Puk, Fien en Fleur.

Fleur hebben we nu een jaar of 2, Fien en Puk zijn geboren in september jl.
Ze hebben tijdens mijn zwangerschapsverlof overdag veel in de losse grote paneelren gespeeld, maar nu ik weer ga werken is dat geen optie meer ivm roofvogels etc.
Waar we tegenaan lopen is dat onze vaste ren erg lastig is om schoon te maken. Er zit namelijk gaas aan de onderkant tegen het graven en daardoor is de ren niet goed uit te bezemen.

NB: er hangt uiteraard overdag een deken voor het hok ivm de zon/warmte, maar die heb ik voor de foto even weggehaald

De dames gaan trouwens wel op de kattenbak die ook in het hok staan, maar op het zand poepen is toch ook wel lekker

Nu willen we de boel gaan aanpassen zodat het wat schoonmaakvriendelijker wordt, maar we weten niet zo goed hoe.
Hebben jullie nog goede ideeën of voorbeelden? Mijn vriend is erg handig, dus er is een hoop mogelijk. Het liefst houden we wel zand of iets soortgelijks als ondergrond, want daar gooien we regelmatig een nieuwe hoop zand in, vinden ze heerlijk om te graven.