Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
kirri schreef:Mijn tante fokt zo nu en dan een nestjeze is ontzettend goed voor haar honden en ze groeien op in huiselijke kring, als je wilt kan ik eens vragen wanneer ze weer een nestje krijgt
edit alles met stamboom en keuringen
wwillemijn schreef:http://www.labradorsuithetbetuwseveld.nl/202608381
Mijn instructrice fokt labradors. Nu voornamelijk zwart en bruin, maar inmiddels zijn er ook blonde teefjes. Groeien op in huiselijke kring. Je kunt je inschrijven voor een nest. En zij kijkt dan nav jullie wensen welk pupje het best bij jullie past qua karakter.
Arabiansp schreef:Positief op SD2? Staat dat op de site? NLV of LKN?
Maartje1990 schreef:Ik zou zelf wel altijd voor een stamboek pup gaan omdat die aan bepaalde eisen moeten voldoen (qua gezondheidschecks etc).
Wat voor kleur hond zou je willen? Ik heb wel eens gelezen dat bruine labjes qua karakter niet altijd even fijn zijn vanwege doorfokken
Jennyj01 schreef:Amandavd van die Beagle ga je zo veel plezier hebben. En hem heel regelmatig achter het behang plakken. Ik vind dat je de pup in overleg moet kiezen. Bij al mijn drie honden heb ik, na het nest te hebben bekeken, zo "mijn" pup eruit gezocht. En drie keer een 100% match. Maar ik kan intuïtief goed uit de voeten en dat scheelt ook natuurlijk.
@ dakpan van die afstandsbediening merk ik niks hoor. Mijn lab pup is zo braaf dat ik me wel eens afvraag of hij wel helemaal normaal is. Een boek heeft hij kapot gemaakt tot nu toe. En een plant gesnoeid. Hij zit niet in de bench of zo.
Gebruikers op dit forum: Absolem, Amber_anne, Bytespider, ComscoreBot, joyce83, Kim_S, Kinke, Lynn_Nikita, Pinacolada, sterregoud, TamaraFloor, zonnebloem18 en 57 bezoekers