Dit is de 6 jarige hond van mijn zus en vandaag hebben we een vreemd bultje ontdekt. Heeft iemand enig idee wat het is? Het lijkt geen teek te zijn oid. Maandag gaan ze uiteraard naar de DA maar wellicht dat iemand dit herkent.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Palmera schreef:Ik kan niet zien waar op het lichaam het bultje zit, dus: het is niet toevallig een tepel?Lach maar, maar je wilt ze de kost niet geven die met een tepel naar de DA gaan. Of nog erger: de tepel eruit proberen te trekken omdat ze denken dat het een teek is!
Indien het geen tepel is kan het een wratje o.i.d zijn.
Yunomi schreef:Onze hond heeft ook zulke bultjes gehad, soms een stukje groter ook. Meestal verdwenen ze weer na een tijdje. Dierenarts vond er wel kwaadaardige cellen in, maar wist niet wat voor cellen precies. Uiteindelijk een gigantische tumor op de heup ontwikkelt en ingeslapen.
Harvey1 schreef:Yunomi schreef:Onze hond heeft ook zulke bultjes gehad, soms een stukje groter ook. Meestal verdwenen ze weer na een tijdje. Dierenarts vond er wel kwaadaardige cellen in, maar wist niet wat voor cellen precies. Uiteindelijk een gigantische tumor op de heup ontwikkelt en ingeslapen.
Dus een aanrader om wel een onderzoek naar te laten doen?
LadyMadonna schreef:Mijn bejaarde hond kreeg ouderdoms wratjes. De eerste zag er ook zo uit. Ben met de tekentang aan de gang gegaan, kreeg m er natuurlijk niet uit... hond allemaal piepen, waardoor ik in eerste instantie dacht: oliebol, het is al ontstoken, dan moet ie er zeker uit! Ondertussen boos op hond (zit nou ff stil! Dan is ie er zo uit!)
![]()
Later maak een extra grote kluif voor haar gekocht(jaren geleden trouwens)
LadyMadonna schreef:Mijn bejaarde hond kreeg ouderdoms wratjes. De eerste zag er ook zo uit. Ben met de tekentang aan de gang gegaan, kreeg m er natuurlijk niet uit... hond allemaal piepen, waardoor ik in eerste instantie dacht: oliebol, het is al ontstoken, dan moet ie er zeker uit! Ondertussen boos op hond (zit nou ff stil! Dan is ie er zo uit!)
![]()
Later maak een extra grote kluif voor haar gekocht(jaren geleden trouwens)