Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mette schreef:Tea tree olie? Al weet ik niet zeker of je dat ook daar op mag smeren. Smaakt iig vies!
Citaat:Nu zijn er ook zeker risico’s verbonden aan Tea Tree Oil waarmee je rekening moet houden. Tea Tree Oil wordt voornamelijk op de huid gebruikt omdat inname giftig is. Er is nog nooit iemand overleden aan Tea Tree Oil, maar er zijn wel degelijk gevallen bekend van vergiftiging. Was dus altijd goed je handen na gebruik.Mondspoeling en tandpasta met Tea Tree Oil bevat slechts een klein percentage van deze olie, en is daarom onschadelijk.
Citaat:Tea Tree Oil is ook giftig voor dieren, dus houd het absoluut buiten bereik van je trouwe viervoeters en furry little basterds en laat ze niet aan je huid likken terwijl je daar net wat Tea Tree hebt aangebracht
IrishCold schreef:Nou buiten komt hij niet, er staat dat ik het smeer op zn neus als hij slaapt. Met vaseline komt ie niet eens buiten, want het is er dan allang afgelikt. Ik smeer het savonds vooral. Vaseline werkt tot nu toe het beste bij hem.
en nee zeggen werkt echt niet. Na het eten likt ie zn neus en bek af. Kan dan wel nee zeggen maar hij weet toch niet wat er bedoelt word.
Maar wat laat jij doen? het likken laten?
Mette schreef:Tea tree olie? Al weet ik niet zeker of je dat ook daar op mag smeren. Smaakt iig vies!