Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Zijn het de buren mét de keffer die komen klagen?
Want als jullie prima met elkaar om kunnen lijkt het me dat je gewoon rustig kan zeggen dat jouw honden reageren op hun hondje.
Zoe_97 schreef:Ayasha schreef:Zijn het de buren mét de keffer die komen klagen?
Want als jullie prima met elkaar om kunnen lijkt het me dat je gewoon rustig kan zeggen dat jouw honden reageren op hun hondje.
Het zijn inderdaad die buren.
Ik heb het weleens geantwoordop het begin maar dat lachte ze weg.
De man klaagt trouwens totaal niet en is gek op mijn honden
eponine schreef:Citaat:Bespreek het dan met de man, dan kan hij het aan zijn vrouw uitleggen.
Overigens; je woont niet langs je buren, je woont naast je buren
Overigens, bij onze Zuiderburen is dat wel " langs je buren" ..
Zoe_97 schreef:Ik ben idd Belg en hier zegt iedereen langs hoor :p
Celiien schreef:Overigens, op bokt.nl is in principe de voertaal Nederlands en zijn dialecten niet gewenst. Dus het is gewoon 'naast je buren'.
Ayasha schreef:Celiien schreef:Overigens, op bokt.nl is in principe de voertaal Nederlands en zijn dialecten niet gewenst. Dus het is gewoon 'naast je buren'.
Gelukkig zijn al jouw berichten 100% correct AN zoals de voertaal voor schrijft..... Oh wacht, dat zijn ze niet... Dus stop met zeuren en reageer op het onderwerp.
Hoe gaat het nu TS? Heb je al opnieuw contact gehad met je buren?
Celiien schreef:Ayasha schreef:
Gelukkig zijn al jouw berichten 100% correct AN zoals de voertaal voor schrijft..... Oh wacht, dat zijn ze niet... Dus stop met zeuren en reageer op het onderwerp.
Hoe gaat het nu TS? Heb je al opnieuw contact gehad met je buren?zeg ik dat dan? Ik geef alleen de eerdere opmerking gelijk
dacht dat ik een reactie eronder had gezet, inhoudelijk. Blijkbaar niet.
Aangeven bij de buren dat jouw honden onrustig worden van het gekef. Niet klagen, maar probeer het vriendelijk op te lossen. Dat keffertje is maar tijdelijk, de buren blijven daar langer wonen.
Celiien schreef:Overigens, op bokt.nl is in principe de voertaal Nederlands en zijn dialecten niet gewenst. Dus het is gewoon 'naast je buren'.
eponine schreef:Citaat:Bespreek het dan met de man, dan kan hij het aan zijn vrouw uitleggen.
Overigens; je woont niet langs je buren, je woont naast je buren
Overigens, bij onze Zuiderburen is dat wel " langs je buren" ..
Zoe_97 schreef:Ik ben idd Belg en hier zegt iedereen langs hoor :p