Ik zou graag jullie kennis en ervaring willen gebruiken!
Mijn broertje wil al zijn hele leven een hond. Mijn ouders zagen dit eerder niet zitten omdat zij er dan voor op zouden draaien
nu is mijn broertje volgens hun oud en wijs genoeg om een hond op te voeden en Te verzorgen. Wij krijgen daarom aanstaande vrijdag een puppy! De puppy is driekwart friese stabij en word een mooi tussen maatje. Het is een teefje en ze is straks acht weken oud. Omdat wij in ons gezin nog nooit eerder een hond hebben gehad ben ik benieuwd naar jullie tips en verhalen. Mijn broertje gaat straks naar puppy cursus, toch ben ik benieuwd of er nog dingen zijn waar we op moeten letten. En of er ook bokkers zijn met katten en honden in huis. Wij hebben namelijk al twee katten die beide geboren zijn op een plek met honden, maar daar nu niet meer aan gewend zijn. Wat kunnen wij doen om te kennismaking zo soepel mogelijk te laten verlopen?
Die van ons had een knuffel olifantje gekregen... Het is ons gelukt ongeveer 10 foto's te maken van de twee, daarna was het olifantje al snel overleden.

hij is een Australian shepherd
maar dat geeft niks.